28 квітня 2025 року відбувся виїзний семінар для керівників закладів загальної середньої освіти, присвячений ключовій темі: «Національно-патріотичне виховання як стратегічний пріоритет сучасної української школи».
Зустріч розпочалась хвилиною мовчання — вшануванням пам’яті загиблих Героїв, що стало символічним початком дня, сповненого глибокого змісту, поваги до національних цінностей та активного професійного діалогу.
Учасники семінару відвідали п’ять навчальних закладів, де мали змогу ознайомитися з практиками патріотичного виховання:Дубровицький ліцей, Дубровицький ліцей №2, Колківський ліцей, Лютинську гімназію, Сварицевицький ліцей.Кожен заклад представив унікальні форми роботи,креативні підходи,цінності національного духу, інтеграцію патріотичного компоненту в освітній процес.Виступи вихованців гуртка «Джура»продемонстрували глибоке розуміння історії, звичаїв та цінностей українського народу. Їхні вишкіл, стройова підготовка, показові виступи й творчі композиції стали живим свідченням того, як глибоко тема любові до України може бути інтегрована в позакласну роботу та дитячу творчість.
В рамках ІІ частини семінару відбуласядискусійно-аналітична панель на тему:«Модель патріотичного виховання в дії: інтеграція в освітній та виховний процес», де своїм досвідом поділились керівники закладів:Володимир КУШНІР, директор Дубровицького ліцею;Руслан РЕВУК, директор Дубровицького ліцею №2;Надія ЛУЩИК, директор Колківського ліцею;Михайло ГРИНЕВИЧ, директор Лютинської гімназії;Олена ПОЛЮХОВИЧ, директор Сварицевицького ліцею.Під час дискусійної панелі директори поділилися своїми успішними моделями виховання, які вже сьогодні успішно функціонують у школах громади. Учасники звернули увагу на виклики та перспективи розвитку патріотичного виховання у закладах загальної середньої освіти в сучасних умовах.
Семінар був насичений змістовним обміном досвідом, обговоренням актуальних проблем та практичними спостереженнями.
Обмін досвідом, натхнення, єдність та нові ідеї — усе задля формування свідомого, активного громадянина України.